خارج كردن توده شش كیلویی از شكم زن ۴۷ ساله اردبیلی به گزارش اعصاب سنج پزشك اردبیلی توده شش كیلویی از شكم یك زن 47 ساله خارج كرد. به گزارش اعصاب سنج به نقل از ایسنا منطقه اردبیل، دكتر نوشین مباركی فلوشیپ انكولوژی زنان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار نمود: توانستیم در یك عمل جراحی پرخطر، توده شش كیلویی از شكم خانم ۴۷ ساله را با موفقیت خارج نماییم. عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشكی استان افزود: این عمل پر خطر ساعتها به طول انجامیدو هم اكنون وضعیت جسمی بیمار رضایت بخش است. 1398/06/30 19:58:21 5.0 / 5 5735 تگهای خبر: بیمار , پزشكی , جراحی , دانشگاه مطلب اعصابسنج را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط افزایش ۲۰درصدی پرونده های قصور پزشکی دندانپزشکی و جراحی زیبایی در صدر اجرای برنامه پیشگیری سطح چهارم ابلاغ گردید آماده باش مراکز درمانی برای مراسم خاکسپاری رهبر شهید پرداخت ۱۷ و نیم همت از مطالبات مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۴ بعلاوه ۴ فرستادن نظر به اعصابسنج