تقوی نژاد مطرح كرد؛

توزیع ۴۰۰۰ دستگاه ونتیلاتور ساخت داخل در بیمارستان ها

توزیع ۴۰۰۰ دستگاه ونتیلاتور ساخت داخل در بیمارستان ها

به گزارش اعصاب سنج معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، اظهار داشت: چهار هزار دستگاه ونتیلاتور که ساخت شرکت های دانش بنیان بوده است، خریداری و در اختیار بیمارستان ها قرار داده ایم.



به گزارش اعصاب سنج به نقل از مهر، سید کامل تقوی نژاد، بامداد پنج شنبه در هجدهمین آئین پویش ره سلامت اظهار نمود: یکی از خصوصیت های این دوره استفاده از تمام ظرفیت های داخلی برای تجهیز منابع برای بهبود مراکز بهداشتی و درمانی بوده است.
وی اضافه کرد: در یک سال قبل در بخشی از تجهیزات بیمارستانی مثل اکسیژن سازها فقط ۳۵ درصد امسال تأمین شده و ۶۵ درصد از تخت ها در دولت یازدهم و دوازدهم که ۳۵ درصد این تخت ها در سال جاری به بیمارستان ها اضافه شده است.
تقوی نژاد اظهار داشت: استفاده از منابع صندوق توسعه ملی که با اذن رهبر معظم انقلاب انجام شد یکی از کمک های جدی بود که به یاری وزارت بهداشت در شرایط بحران آمد.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت افزود: شرکتهای دانش بنیان در سال جاری رشد چشم گیری داشتند و برای نخستین بار پیش خرید از این شرکت ها انجام شد.
وی بیان نمود: ۴ هزار دستگاه ونتیلاتور از این محل (شرکت های دانش بنیان) خریداری و در اختیار بیمارستان ها قرار گرفت.
تقوی نژاد در انتها اظهار داشت: ۱۳۶ بیمارستان و ۴۵ مرکز آزمایشگاهی از تجهیزات و لوازمی که از محل تسهیلات بانک جهانی خریداری شده اند استفاده می نمایند.


منبع:

1399/11/30
21:29:09
0.0 / 5
1260
تگهای خبر: بهداشت , بیمار , بیمارستان , خصوصی
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
AsabSanj اعصاب سنج