مشکل تبلیغات محصولات آرایشی و بهداشتی در رسانه ملی
به گزارش اعصاب سنج، مدیرکل فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو اظهار داشت: توان تولید داخلی نه تنها نیاز مصرف کنندگان را تأمین می کند، بلکه فرصت صادرات محصولات ایرانی به کشورهای همسایه هم فراهم گشته است.
به گزارش اعصاب سنج به نقل از ایفدانا، محمود ال بویه، با اشاره به گسترش مصرف فرآورده های آرایشی و بهداشتی، گفت: سالانه میلیاردها تومان در کشور صرف خرید این محصولات می شود و تولیدکنندگان داخلی توانسته اند با بهره بردن از ظرفیت مستقیم و تولید قراردادی، بخش عمده نیاز بازار را پوشش دهند. وی تاکید کرد: ظرفیت تولید در حوزه فرآورده های مراقبت و بهداشت فردی همچون شامپو و مایع دستشویی وجود دارد و شرایط برای ورود برخی محصولات ایرانی به بازارهای صادراتی هم فراهم گشته است. آل بویه در مورد تبلیغ فرآورده های داخلی توضیح داد: تبلیغ محصولات آرایشی و بهداشتی تنها در صورت دریافت مجوز ممکن است، اما خیلی از تولیدکنندگان به سبب محدودیت های اقتصادی و ضعف برندینگ در این زمینه فعال نیستند. مدیرکل فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو اضافه کرد: محدودیت های فرهنگی و رسانه ای هم سبب شده است تبلیغ این محصولات در رسانه ملی با محدودیت مواجه باشد و حتی فرآورده های دارای مجوز کمتر دیده شوند.
مطلب اعصابسنج را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب