اخطار درباره تزریق بوتاكس در آرایشگاه ها

اخطار درباره تزریق بوتاكس در آرایشگاه ها

به گزارش اعصاب سنج نایب رییس انجمن جراحان پلاستیك و زیبایی ضمن اخطار درباره تزریق بوتاكس در آرایشگاه ها، اظهار داشت: امروزه افراد زیادی كه غیرحرفه ای و غیرمجاز هستند، در اعمال زیبایی دخالت می كنند و این مسئله سلامت مردم را به خطر می اندازد.


به گزارش اعصاب سنج به نقل از ایسنا، دكتر حامد باطنی در این باره اضافه كرد: متأسفانه در مواردی همچون تزریق بوتاكس، افراد غیرپزشك در مراكز زیبایی مداخلات پزشكی می كنند و برای فرد این مسئله بسیار خطرناك است؛ چون كه اگر مشكلی پیش آید و فرد گرفتار عارضه هنگام بوتاكس شود، آنها نمی توانند شرایط را جهت حفظ سلامتی بیمار كنترل كند.
وی اظهار داشت: ورود افراد غیرمجاز در امر زیبایی همینطور سبب می شود بعد از عمل فرد گرفتار عوارض احتمالی زیادی شود.
باطنی در آستانه برگزاری كنگره بین المللی جراحان پلاستیك تصریح كرد: این كنگره یكم تا سوم اسفند ماه سال جاری در بیمارستان حضرت فاطمه (س) با حضور اساتید و صاحبنظران داخل و خارج از كشور برگزار می گردد.
دبیر علمی كنگره جراحان پلاستیك و زیبایی در ارتباط با انجام اعمال زیبایی در بیماران دیابتی اظهار داشت: این افراد برای حفظ سلامتی شان سفارش می شود حتماً قندخون را در كنترل داشته باشند تا بدنشان كمتر گرفتار صدمه ناشی از این بیماری شود.
بنابر اعلام روابط عمومی انجمن جراحان پلاستیك و زیبایی ایران، وی با اشاره به اینكه دیابت التیام زخم را به تأخیر می اندازد، اظهار داشت: افرادی كه دیابت كنترل نشده دارند، باید از عمل های غیرضروری در آنها پرهیز شود؛ چون كه گرفتار عارضه و چالش های فراوان خواهند شد.



1397/11/14
14:49:48
5.0 / 5
4441
تگهای خبر: بیمار , بیمارستان , بیماری , پزشكی
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
AsabSanj اعصاب سنج